I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

00.00 kom min Ängel!

Kategori:

På minuten ringer Mr. Pattinson på luren och vill bli insläppt. För trött för balkongvägen. Hehe.
Stackarn! Får lov att åka så många mil, fram och tillbaka. Men det var det juh värt. Bigsmile!

"You are my life now" // Edward Cullen

Fattar nog inte att han var här på riktigt än. Vaknade och letade efter hans värme med handen. Borta! Kanske bara var en dröm, en jävligt bra dröm isf! Ler.
Inte sovit så tryggt på hela veckan!

MsE mår på ett sätt hon inte trodde fanns. Hehehe, coolt.

Idag önskar jag hit min vargflicka!! Sugen på lax och flumdans!! Ler. Den som väntar på något gott...

Jäntan ringde med roliga nyheter igår osså! Ser fram emot!!

Får se om planerna med MsJ blir av idag, beror på om jag får mina pengar!!!!

Morr!


Telen ylar. Tihi. Ses.

HappyMsE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: