I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Back in Borlänge!

Kategori:

Borta bra men hemma bäst! Ler.

Min närmaste sysselsättning kommer bli städning, kaffe, cigg och välja lämpliga "gå-ut-på-en-öl-kläder" Ler.

Vi såg en björn på väg hem idag! Coolt eller vad?! Visste väl att det var massa björnar i Härjedalens skogar! Ingen varg dock... Men det ylade i luren några gånger! Me like.

Typiskt att när jag kommer hem så åker Mr. Pattinson. Och när han väl kommer hem, så åker jag igen! Me do not like. At all. Buhu! Som den söta vargflicka jag är så kan jag nog roa mig på egen hand några dagar. Blink, blink! Ler. Men det blir inte alls lika kul som om han var vid min sida! Thank God for cellphones!!!

Som tanterna sa: Du borde få semester, du är ändå inte närvarande i ditt jobb, i ditt tillstånd! Big smiles.
Så kom lite pinsamma kommentarer som gjorde mig rosig om kinderna igen! Fy, tanter! Få mig generad på det där viset. Ler hjärtligt dock.

Helgen präglas av flytt, inflyttningsfest, ikea och fika. Skoj, skoj! Hoppas solen behagar att skina så jag kan få njuta av varma strålar också.

Nu till mindre roliga saker man kan göra, betala dom där jävla räkningarna! Blir väl fattig efter det. Hahaha. Hatar räkningar. Får ta och leta upp mina släktingar och ta guldet från dom! Hehehe.
Om man hade en inneboende skulle man förstås få mer pengar över... Kanske bäst att fundera på det ändå. För jag har fått nåt galet shoppingbegär!


♥Bella saknar sin Edward!!!



Kan inte skriva mer om hur mycket jag längtar, för då blir jag tokig!

Bäst att börja greja så jag är klar när chauffören kommer! MrA&MsJ! Ler.

Ha det bäst, var ni än är!

Kisses on you! E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: