I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En dag före den bästa!

Kategori:

Imorgon är det fredag och löning! Kan det bli ännu bättre? Ler.

Snart ska vi shoppa, MsJ! Länge och hårt. Bäst jag käkar en tallrik pasta så jag orkar. Hehe.

Vart kom du ifrån? Sneflin. Höjer högra brynet. Ser ut som jag tänker buus! Thihi.

Ny TV att vänta nästa vecka. Äntligen. Tycker att om man har sönder någons ägodel så ersätter man den, ALLT, som det kostar. Sveda och värk. Men men, Är man en sån som trycker trynet i marken så är man. Hånflin. Lång svordom!!! Morrar och väser. Dissning 10.000. For real.

Go MrR. Får jag vara med nästa gång?! Handskarna på liksom. EvilSmile.

Tack för promenaden vid älven igår Mr Pattinson! Längre nästa gång, tack. Runt hela. I rätt kläder. Hehe.

Måste tyvärr, läsa ut boken nu. Vill inte att det tar slut! Hängläpp.
Men soon kommer New Moon! Med vargar och allt. Hehe.

Hem. Tvätta. Kaffe. Läsa. Vänta på mysiga samtal. Hoppas på kaffesällskap av MsJ. Ler.

Ha en underbar dag och kväll, kära ni.

Love on ya E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: