I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Maxmål utan lök.

Kategori:

Eftersom D kom till jobbet fast han var ledig... (Yrsel. Hehe) så slutade jag runt halv tolv. Tänk om alla måndagar var så lyxiga. Slängde mig på mage i sängen det första jag gjorde när jag kom hem och sov tills Bella slutade skolan. Sen dess har jag vaktat henne och ska göra det en vecka framöver.

Fattar inte hur stor inverkan den här jävla pollen har på kroppen! Helt slut blir man när all energi går åt! Därav all sömn. Lika bra att göra som den vill. Kroppen alltså. Vill den sova så gör jag väl det då.

Ärenden var näst på schemat och innan vi var klara med allt var klockan runt sex. Tack damen på Ok/Masergatan för hjälpen. En blomma åt dig. Orka laga mat efter allt krångel. Nej. Maxburgare. Mums.

Även idag träffade vi people from the past.
Smal han har blitt, MrT. Men de busiga ögonen var dock kvar. Trots åldersnojjan. Busflin. Ge pojken en kram från mig!

Den ultrasöta bebisen på banken förgyllde dagen. Förtrollad av de stora, bruna ögonen, leendet och hennes prat. Vet inte riktigt vad hon menade men men... Hon blir sångare, lätt. Ler.

Wow, förvånad över mina känslor igen. Saknar dig.

Ser fram emot Twilight-mys med gulligt sällskap och godis!

Har inte mycket mer på hjärtat än att jag ska fortsätta vakta, With my life, sweetie.

BigKramE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: