I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Friday She's in love!

Kategori:

Min härliga dag har just börjat. På det bästa viset. Ler. Med ögonen vilandes på en skepnad som klev ut ur mina drömmar.
Förresten vaknade klockan 05 och kände hur ett sådant där bubblande skratt var på väg. Ett riktigt, äkta asgarv djupt från mitt allra innersta. Det gick inte att sluta! Skrattade som en liten griskulting och gör det nu också när jag tänker på hur sjuk jag är!!! Vad ska Mr Pattinson tro? Stackarn. Han vet inte vilken tok han lär känna!
Hoppas jag inte skrämmer bort honom. Hoppas hans tålamod med mig inte tar slut alltför snabbt.
Jag drömde att jag och MsE hade övernaturliga krafter. Vi kastade varann på marken framför förbipasserande och skrämde dom som om vi ramlat ner från himlen. Fan va kul det var! Kan inte tänka på det då kommer skrattet... Min chef har redan påpekat mitt flin och fniss. Ler.

Massa ärenden på schemat idag. Hoppas jag får träffa lilla Sigge. Big smile.
Måste leka av mig litte... hihi.

Shopping med MsJ imorn! Skoj, skoj!

Ska åka och köpa svart färg till skrivaren nu. Sen slutar jag för dagen. Så fett nice!

* Fylla på luren
* Tanka
* Daddy
* Signe och Snyggmamman!
* Ringa fröken C.
* Handla mat
* Naglarna
* Boken
* Smaka på vinet
* Kolla lägenhet


Det får räcka för idag. Kommer säkert glömma hälften. Hehe.

Förhoppningsvis träffa Vargpojken nån gång under dagen/kvällen. Få min dos. Annars kanske jag börjar få abstinens.
"My brand of Heroin"  // Twilight

Måste gå.

Ha det super.

Det ska jag.

Love on you E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: