I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hjältar och banditer

Kategori:

Natalie Forsberg, 18, Du Är en hjälte i mina ögon! Blev varm i hjärtat när jag läste om ditt mod att gå in i ett brinnande hus och rädda din "extramorfar"! Väldigt varm. All respekt till dig, tjejen. Du är en inspiration för oss på den goda sidan! Ler.

Vilka var det som försökte köra nedför Nybrobacken?! Klyftigt tänkt, hörrni. Undrar hur kul det var när bilen inte kom så långt ner liksom! Suck. Måste vara någon från en liten, liten by. Dissning 3000. Kom igen då! Har faktiskt glimten i ögat, vettni. Ler.

Tänkte gå på bio. Vill se "Män som hatar kvinnor" men ser aldrig en film utan att läsa boken först. Så det får väl bli "Fast and Furious". Fast vill förstås se "Wolverine". Biosällskapet får välja, slipper jag fundera. Ler.

Mina skor har kommit! Tyvärr var ett par redan slut men det gör inget för det finns massa andra skor jag vill shoppa istället! Ler. Men det där breda bältet jag letar efter, det finns inte verkar det som. Någon som vet var man kan hitta ett sånt? Ett snyggt, svart. Minst 10cm brett vill jag ha. Markerad midja, det är sexigt tycker jag.

Ros till mannen, den enda i en klunga på tio personer, som var gentleman nog att öppna dörren åt mig! Skäms på dom andra karlarna! En tjej som kommer bärandes på massa tunga väskor utan en hand ledig! Men han, han var snäll han. Stilig också. Hahaha!

Jag vill låna en bebis! Barnvaktsbehov? Längesen jag myste med en liten en. Bella är juh inte så liten så det är inte samma sak! Ler. Vi leker Twilight istället. Eller ja, New Moon har vi kommit in på mer nu. Väntar på premiären som faaan! Go Jake!
"I kissed a wolf and I liked it.
Hope my Edward don't mind it"
Har fått den där låten på hjärnan! Hehehe.
Försökte lära mig "Need" idag i bilen också. Så vacker. Börjar bara böla så det funkar inte! Tänk om jag någonsin skulle få lov att sjunga live. Mardröm. Bryta ihop på scenen. Men iofs, när min Beyonce grät när hon sjöng "Flaws and all" och det gjorde henne bara ännu vackrare!

Saker att göra:

* Få nätet att komma igång, snott en nätverkskabel på jobbet. Needå. Lånat bara.
* Kaffe me jäntan, pussa Bo ♥
* tanka bilen
* Kanske kaffe me Mr.S
* Mata/Vakta Bella ♥
* Se det allra första avsnittet av Vänner.
* Kolla tvättid
* Duscha

Nu är det dags att göra nytta!
Ad Acta -Till handlingarna!

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: