I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Kär!

Kategori:

Hade det kanon med Mr. Pattinson igår! Han gör allt så rätt. Hur kan han veta? Hur jag vill ha det. Tankeläsare 3000? Han har fått det Bästa av varje och smälts samman till en perfekt varelse. En Edward helt enkelt. Min Edward. Tycker så mycket om dig!!! ♥
KärleksGnabb, tonfisksallad och Tandborste... hehe.

Appropå det där med tandborstar... En gång blev en kille jag träffade så rädd för att han såg min tandborste i min övernattningsväska att han slutade prata med mig. Jo, det är sant. Han vägrade svara på sms, samtal, msn. Rubbet. Vi har inte hörts sen dess. Han trodde att jag skulle flytta in och så där. Asgarv. Hånskratt. WTF?? Ska man sova borta, upp och jobba dagen efter så tar man med sig det man behöver för att inte komma till jobbet som en avdankad gammal nucka liksom. Vi hade känt varann flera år så jag var ingen främling han borde bli skraj för heller.
Herregud för pojkar med rädslor som inte kan kommunicera. Worst ever.

Idag ska jag träffa brorsan!! Weeii!! Så längesen. Syrran saknar! Dricka kaffe och diskutera tatto! Efter en miljard år har jag nu känt vad jag vill ha. Can't wait! Spännande till tusen. Fröken J ska med osså, kanske hon hittar vad hon söker. Frågan är placeringen av tatueringen. Defenitivt på framsidan av kroppen så jag kan se och njuta av den utan att vrida nacken av mig i en spegel. Latsmart. Hehe. I'm so excited! Ler.

Ikväll ska jag åter bosätta mig i Edwards armar. Passa på innan resan. Sen blir jag gräsänkling igen. Röd tjur då eller vad, jäntan! Kanske får mysa med Bosse litte osså. Ler. Så ska vi fan åka till Ikea om jag så måste kidnappa dig!! Busflin.
Tjejträff inbokad.
Elle-tid bokad.
Födelsdagsbarnet i trion Bröderna Bus kanske ska fira med en öl eller så? Jag Vill, Jag Vill!! Busflin!

FFS! Snart börjar semestern!! Thank God!
Fröken C, då blir det att ta fram pavan, Nagchampa och levande ljus. Mys, mys, mysigast på balkongen!

Gottago. Sweet kisses.

ByeForNowE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: