I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Livets ljusa sidor

Kategori:

Så lätt det kan vara att må bra. Det är bara att tillåta sig. Inte oroa sig. Vara modig. Inte fundera på saker och ting utan leva i nuet. Tänka att det ordnar sig. Inte nöja sig med mindre. Bara det man känner är det bästa, är bra nog. Ler.

Efter regn kommer solsken.

Ja. Idag lyste då solen över mig hela dagen. Ler. Inte ett moln på himlen. Hur var det för er? Ler.

Ingen idé att försöka sluta le. Allt mindre kul blir så mycket lättare med ett leende på läpparna.

Fin fullmåne det var igår förresten. Blir rörd i själen av det bilden.

Måste sova nu. Men är inte ett dugg trött. Ska upp 04.00 som vanligt! Usch! Ödet, när ska mitt nya jobb komma i min väg? Så trött på resor, hotell och 12-13timmarsdagar så jag kräks!
Är väl bara att ta fram mitt supertålamod och vänta.

Ska inte hoppas för mycket nu. Men jag kanske får gäster om några veckor. Tihih!!!! Fuck it, jag hoppas som faaan! Bigsmile!
Funkar det så funkar det. Annars blir det la en annan gång!

Det var väl allt för idag.

Tack igen för maten och sällskapet! Hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa gång. Om jag som sagt, får den äran. Ler blygsamt.

Cigg. Borsta tänderna. Sängen.

Massor med kramar! E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: