I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Livsrytm

Kategori:

Ja, den måste lugnas ner. Det sa min doktor idag. Det bästa vore ett nytt jobb så jag slipper resor och så långa dagar och sättet vi jobbar på. Skynda, skynda för att bli klar!!! Plus ansvar. Det är främsta orsaken till stressen. Samt skyhöga, orimliga krav på mig själv, som resulterar i hjärtklappning och ångestattacker.
Jag skulle stänga av mobilen, varva ner med andningsmetoder, se till att ha egentid för detta, säga nej.
Han frågade vem som hade tagit mitt självförtroende, vem eller vilka i min omgivning som bidrar till att det minskar... Vem som hade orsakat så att jag inte litar på män...  Jag som trodde att det kom från mig själv, men han sa att det uppstår inte bara så där utan yttre inverkan. Nej, det är sant. Har väl tagit mer skada än man tror...
Han gav en applåd för mina tighta vänner, you should know. För det är ni som tar upp mig igen! Ler. Hjärtan på er.

Fan vilken undrbar dag med solsken utan ett moln på himlen!! Lekt och myst med Signe, världens snällaste tjej! Hehe, ja, hennes mamma också så klart!! Som även hon ser till att hålla mitt blodsocker och magen mättad! Tack, sötaste!
Sms från en kär, gammal klasskompis om sällskap och en härlig, kall öl i den här solen vill jag inte säga nej till! Inte heller min favoritmat; lax som Mr. Pattinson tänker ge mig. Blink, blink under luggen! Varmt leende.
Vart kom du ifrån? Underbara varelse; från mina drömmar!

Bäst jag fixar iordning mig nu innan mr. C kommer över.

Skoj, skoj!!

Ha det bäst var ni än är!!

Love on ya'll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥ E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: