I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mellansnack

Kategori:

Det gick inte att sova i natt! Så ville man inte lägga på luren heller... så man får skylla sig själv.
Man=jag.

Vakande som tur var, 04.30. Stängt av alarmet i sömnen. Farligt värre! Duktigt kicka som har en inbyggd sov- och ätklocka. Ler.
Otäckt med vattenmängder i spåren på vägen när det går i 130. Nej, det var inte jag som körde. Ett sånt där äckligt rådjur hade tagit sig genom stängslet och orsakade problem på vägen. Säger juh att dom bara skuttar runt och inte vet vad dom håller på med! Så dom där svarta, tomma ögonen. Nej, är inte en av dom som tycker att rådjur är söta. Mest trafikfara i mina ögon.
Polisen hade bestämt sig för att ha kontroll.
Dryg morgon.

Men fortfarande ett leende på läpparna. Får söka hjälp snart! Asgarv.

Förhör på jobbet med D. Han läser av mig som om han inte hade ett dugg med dyslexi! Ler.

Trevliga och gulliga sms och samtal räddar mig från tristess och stress på arbetet. Thank you, qutie! Bigsmile.

Bilsova! Skööönt. Tack för musiken, D! Vill osså ha en sån där liten spelgrej att leka med i bilen!

Duscha. Mat. Kolla Bella. Kaffesällskap?

Så måste rappa på lite nu. Hehehe.

Tänker Prägling.

SeeyaE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: