I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Pirr i magen!

Kategori:

Snart, snart, snart kommer Mr. Pattinson hem till mig! ♥
Bara för några timmar. För att ge mig en spruta med energi så jag står ut några dagar till...

Planer med MsJ imorn börjar ta form... Jea, jag får väl ringa och underhålla dig på söndag! Ler.

Tack till bröderna bus i La Push som Alltid tar hand om lilla mig. Jag Måste få leka med Bea fler gånger. Dom pussarna vill man inte vara utan för länge! Ler. Hade gärna kommit och grillat om inte en viss Edward var på väg hem!!!

Tack mitt hjärta för alla stunder Du ger mig!

Tror jag har fått skrivkoma. Allt jag kan tänka på just nu är Dig!

Flera ton med kärlek på er! Har så det räcker och blir över!! Ler.

See ya.

And it burns, burns, burns... //Walk the line

Kommentarer


Kommentera inlägget här: