I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Pusselbitar

Kategori:

En klok tjej förklarade att pusslet jag försöker få ihop utan att ha lyckats hittills kommer att bli helt. Men jag kanske måste tömma dammsugspåsen, byta plats på bitarna eller helt enkelt leta på annat håll för att hitta den sista avgörande biten.

Ja. Hon har rätt som alltid. Har smält den tanken nu. Förstått och svalt ner till hjärtetrakten.

Kärlek är som ett pussel. På cirka 10.000 bitar. Det tar ett bra jävla tag innan man ens är i närheten av målet. För att komma dit måste man testa sig fram och hitta lösningar. Testa vad som passar vad. Inte försöka pressa dit en bit bara för att man vill att det ska vara rätt. För att det ska bli klart så snabbt som möjligt.
Varför har jag inte fått den här informationen tidigare, kära du? Vad tid och tårar jag hade sparat! Skrattar hjärtligt. Bättre sent än aldrig, right?



Tack för i kväll, sötnosar! Underbart att vara med underbart folk.
Sry för mitt halvlåga humör men blir så sjukt trött av pissallergin. Så nån öl på det, som sagt, rena sömnmedlet.



Städa, kaffebesök, promenad, mata katt och kaffebesöka på morgondagens punkter. Kan väl inte bli bättre? Ler.

Nu - Sängen!!!!!!!

Fullmåne och vargar kommer prägla mina drömmar.

GoNattSverige

Kommentarer


Kommentera inlägget här: