I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Så jävla hungrig!

Kategori:

Tänk att jag aldrig lär mig! Att jag funkar inte utan käk en hel dag. Levt på kaffe, red bull, cola, en korv och lite glass. Bara sockerkickar som gör mig ännu tröttare. Fy mig.
Men nu är potatisen på plattan. Äntligen! Min och farmors favvomat. Matjessill, ägg, potatis o gräddfil. Mums!

Flängt runt, runt hela dagen. Fixat nästan hela min lista juh. I'm good. Ler. Busat och ylat med Simon. Världens gosigaste vovve. Skrattat med Daddy! Love you.

Fredag och rött vin till boken. Mys.

Fått massa energi av fröken C! Big smile. Det var på tiden, darling. Mys, mat, sällskap inbokat nästa eller näst-nästa helg.

Samtal från jäntan. Får mig Alltid på rätt humör!

Inflyttningsfest bokad. Skoj, skoj. Parta lite med Bonussläkten. Aldrig fel.

Me like. Alot. Like I do you. The way you do me... Hehe. Ordlek.

Yyyyyylar!

Maten klar. Fett bra. Så jag blir normal igen.

Seeya

Soft-lan kisses Forever!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: