I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

TokElli

Kategori:

Vaknade runt 04.45 och började asgarva igen!! WTF?! Ett likadant sådant där bubblande, ostoppbart skratt. Drömde att jag och fröken C låg på en brits i gamla Åhléns tidigt en morgon. Vi ser Carolyn komma gående så jag knackar på skyltfönstret. Hon tittar in och det var hennes förvånade min och typiska kommentar som fick mig att asgarva!
- Och varför ligger ni här? Sa hon med den där lite anklagande, kritiska rösten.
Drogtest nästa, som Mr. Pattinson sa. Kanske fick lite för mycket av mitt favoritheroin last night... Ler.
För er som tror att jag pratar om vanligt heroin säger jag bara: Twilight! ♥
Kommer ihåg när sådana rykten gick och så arg vill ni inte se mig igen!!! Comprende??

Dryg trafik på väg till Mora. Massa vägarbeten och shit. 30km/h hit och dit. Tänkte ringa Blå för en misstänkt rattfylla eller sjukdom men fick lov att stanna och ta luft. Andas är bra. Annars blir det så svårt liksom. Ler.
Trevlig kille som butikschef. Undrar om det var hans Ådi jag dreglade över. Man kanske har råd med en sådan om man blir butikschef..? Nästa steg? Hehe.

Inte mycket att göra här på kontoret... Boring... Sitter bara och tänker på allt jag ska göra när jag slutar. Som jag inte hann igår.
Fick äntligen hänga med Mr. Pattinson igen! Ler blygt. Bus, bus, tjockt med bus! Me like. Alot. Tack för maten, super, som vanligt! Ler. Vägen till mitt hjärta går via magen. Hehe.

Tänker: Inkompetent.
Jag har aldrig varit i den här situationen förut. Eller ja, typ för 15 år sedan! Gajks, tiden rinner iväg. Jag vet hur man hanterar många sinnestillstånd. Men inte ett sånt här! Det var för längesen om ens då! Tänk om det blir för mycket? Pressen. På att vara perfekt. För jag vill juh vara perfekt. I vissa sammanhang. Åtminstonde lika bra som dom andra. Jag vet att ingen kan vara på något dom inte testat förut. Men rädslan för att misslyckas är jävligt, Jävligt stark. Hur tar man bort den då?
Negativa, rädda tankar i spiraler.
Hur tar man emot värme, uppmuntran och kärlek? Kan juh fan inte ta en komplimang ens! Hur tar man åt sig av den Goda sidan? Jag behöver en lärare. Illa kvickt. Ler svagt. Ängel, hjälp!

Yrslat klart för nu.

Ser fram emot mat, gos och närvaro! Ler.

SeeyaE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: