I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fruktstund

Kategori:

Efter ett uttalande om att min säng omöjligt kan vara 120 cm bred, fick vi lov att mäta. Fakta-flickan. Sagt och gjort. Den har något underligt mått på typ 114cm eller liknande! Snuvad på centimetrarna! Får man pengar tillbaka då eller? Cirka så där 3 år senare... Sneflin.

Något av det härligaste som finns är när personen som får mig att fnittra och gör mig rosig om kinderna, tittar i mina gröna och ler. Hade bestämt att ingen skulle smälta isen runt hjärtat igen. Men hallå. Vart kom han ifrån?

Tänker prägling. Flera gånger om dagen.

"So the lion fell in love with the lamb"
- What a stupied lamb.
- What a sick, masochistic lion.

Behöver jag referera till "Twilight" varje gång eller har ni fattat galoppen än? Blink, blink!!

Har hittat en novelltävling, bara att börja skriva. Slutdatumet är i slutet på Juli. Nu har jag något att sysselsätta mig med nästa vecka! Gissar på en... novell som innehåller... kärlek... kärlek... och tvister som löser sig med... kärlek? Asgarv. Ska uttnyttja sina inspirationskällor som man har i livet. Då får man det bästa resultatet. Fick juh MVG i skolan så... Stolt leende!

Ner på jorden en stund och städa! Blä! Frukost och vänta på MsJ.

Förresten, mina kära, glöm allt jag någonsin sagt att jag är. Ni vet det där 24/7 osv.... Hahaha! Berättar mer sen.

Ad acta!

Bye ForNowE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: