I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nallebjörn! <3

Kategori:

Fan va kul! Hittade min gamla energikick igår! Min egen spruta med bus och glädje rätt in i hjärtat! På ett bra sätt alltså. Så fick jag mail från honom idag! Ibland ler solen i Bellas annars så regniga värld. Ler. Stort.
Har så många frågor!
Bor han kvar i Uppsala?
Har han skaffat hus?
Fru?
Jobb?
Men framförallt hur mår han?
Hoppas han inte kvävs av mina frågetecken. Har dock ett minne av hans tålamod med mitt inre barn. Ler. Stort. En sån där nallebjörn man bara vill krypa upp i famnen på så tar han bort allt ont!
Jag vet, är en storebrors/Faders/Vampyrs/Varulvssökare. Men det är så skönt att få vara absolut trygg hos någon då och då. Ingen är alltid stark. Ingen är stark ensam för jämnan. Ingen var i det fallet, tada, Jag. Hehe.

Idag kom jag på att jag tar tillbaka mitt rop efter en inneboende. Skulle fan bli sinnessjuk av att aldrig få vara ensam!! Det visste jag egentligen redan men hade väl hjärnsläpp eller nåt. Eller så har dom senaste dagarna fått mig tillbaka ner på jorden. Jag behöver en sådan person i livet. En boja, ett ankare som håller kvar mig när jag börjar sväva iväg. Är som en jävla heliumballong vissa dagar alltså! Haha. Fast det där med en klippa lät iofs bättre, då jag är vågen. Som behöver stoppas. Hellre en våg än en heliumballong! Asgarv.

Verkar inte som jag får träffa min kaffekompis idag heller. Ledsen i ögat. Men är man upptagen så är man. Det kommer fler dagar. Förhoppningsvis. Sneflin.

Får jag också gå på fest med massa sjömän? Nee, förresten, jag vill gå på den där balen som SgtS pratade om förut. På det där stället med massa tavlor på män med makt och maktmissbruk i blicken. Det där stora huset i Falun. Men gud, jag kommer inte ihåg vad det heter! Jag var juh där på julfest med Banverket förut. Det har funnits massor, Massor med män i militärkläder där! Dergel... Nej, mitt minne har lagt ner. Brevid sjukhuset iaf.
Tänk vilken dröm att gå på den balen. Iklädd en mörkblå klänning i satin. Åka i min Vanquish dit.... Då är risken fetstor att jag aldrig kliver ur! Busflin. Tar bilen och drar istället. Till varmare breddgrader. Ljumma briser och en iskall Cola på en vit strand. Utsikt över ett blågrönt hav....

Fantasin är på topp! Eller vad säger ni?

Inget fel på mina dagdrömmar minsann! Ler.

Det handlar om att rikta blicken mot ljusa tankar, mot det som gör en glad, för att bli lycklig.

Kan jag få en hård kram? Skulle uppskatta det mer än du någonsin får veta.

Röka. Kaffe. Vänta...

Love you. E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: