I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bara för en dag

Kategori:

I natt kan jag lova att Edward (?) vakade över mig tills jag somnade! Hehe. Inga drömmar alls enbart lång, skön och välbehövlig sömn! Tack för det, ängel/änglar!
Låg på nästan samma sätt när jag vaknade som när jag somnade. Det händer juh ungefär 1 gång om året.
Har dessutom vaknat på den bästa sidan! Kan det ha att göra med att jag fått en chans att visa vad jag går för med en Ultra-saknad-efterlängtad flickvän/vänflicka?! Yes, mam! Den här gången tar jag mig i kragen kan jag lova!!!

Inte ens det sista samtalet i natt kan få mig ner mitt leende. Bara för stunden. Lägg ner! Blanda inte in mig i era testosteronlekar!!!
"Look-at-me-I'm-the-Man-I-can-fight-you-all"
Tror inte det va. Ingen av er är odödliga längre, som man tror i tonåren! Väx upp, assh. Jag är inte din vän, inte din förmedlare, ingenting! Du sumpade det för sista gången, senaste gången. Hur många chanser tror du att du får???

I'm fucking totally free again! Glädjedans för det! Av med eventuella problem! Fan, va härligt!
Låt mig bara tillägga att om man är intresserad av en tjej är det FETsmart att låta henne lyssna när du raggar upp andra! Ojojoj, som X brukar säga och skaka på huvudet när han blir matt. Konsekvensen klarar du av att räkna ut själv va? Eller måste jag bokstavera det också? Hånskratt.

Vad ska man hitta på ikväll då? Är sugen på lite bus faktiskt. Skaka rumpa. Med det gör ja bäst med MsJea. Eller hur, babe? Hehe. Och hon jobbar.
Helst skulle jag vilja ta bilen och bara köra långt, långt bort. Kanske får hälsa på Nallebjörn i U-sala om jag ber riktigt snällt! Ler.
Eller ja, helst av ALLT skulle jag vilja tillbringa en evighet hos någon inte så långt bort härifrån med blicken vilandes på månen och vargarna...
Bli inte arg nu. Är bara ärlig, hjärtat. (Försöker heala hjärtat och se hur bra jag lyckas) FnissFniss. Orkar inte kämpa i motvind hela tiden. Behöver dig i sinnet idag, det bara är så. En dags semester från det här kriget med mitt inre kan jag väl få?
Den tanken blir juh ändå inte sann. Är väl medveten om det så låt mig få vara mig själv, fri, just idag.
Det får väl bli nåt annat skoj istället.

Ska skriva på boken nu.

SesLrHörs

Take care.






My hand searches for your hand
in a dark room
I ca'nt find you
Are you looking for me to?

Can I feel anymore?
Lie to me I'm fading
I can't drop you
Are you looking for me?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: