I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Dance with the Devil!

Kategori:

Nästa gång blir det jazzbyxor och linne! Shit, vad vi dansade! Inte konstigt med en sådan bra dj som Freddan!!

Var redan lagom varm i kläderna efter promenaden till Torbjörn. Solen värmde mer än jag trodde. Höll till på hans mysiga balkong nästan hela kvällen. Tack för sällskapet och den goda drinken! Hann sjunga en låt med bandet innan vi drog. Nästa gång vill jag vara med från början, tack!
Vidare på promenad mot stadens torg. Vakten trodde jag var under 22. Coolt. Fick tom. visa leg på konsum i Sveg när jag skulle köpa cigg här om dagen. Inte fan ser jag ut att vara under 18!!!! Ica Kvantum-personalen verkar också tro det. Är väl bara att gilla läget, right? Värre om det vore tvärtom liksom.

Första som händer att några ungjävlar tror att dom är på dagis. Aldrig sett människor leka på det där viset på en krog förut. Krypa runt, hoppa och skutta, jaga varann bland dansande partyfolk... Vilken svamp hade ni käkat egentligen??!! Tog fel till grillningen kanske. Ja, jag vet. Men va fan. Vill inte känna som om jag är på dagis. Dom knuffade dessutom omkull min vän så hon slog knäna rakt i backen.

En gång var jag, MsJ och Göran (V.I.F.) på en efterfest där en av killarna skrytit om hur bra han var på att sjunga och spela gitarr. Men när han öppnade munnen och tog första tonen så kan jag lova att drycken vi hade i våra munnar hamnade rätt över bordet.
- Röka! Balkongen! Nu!
Sen rusade vi ut fortare än snabbast! Ler. Skrattade så vi hade ont i magen alltså. Önskar att ni kunde få höra!
Den killen i alla fall, med sveriges sämsta röst, sa igår något i stil med:
- Jag vet vad du väntar på. Du vill ha allt. Jag är allt. Sen lade han armen om mig. Som jag bestämt tog bort. Försökte hålla mig för hånskratt... Hoppas G hörde från andra sidan!


Jag har redan allt jag kan önska mig. Tack ändå.

Två skitsnygga blonderade, bimbos vill dansa med oss! Hahaha! Med OSS! Asgarv!

Trevligt som fan var det hur som helst, hela kvällen. Jag och MsJ avslutade kvällen med att fylla på energin med grillad korv av den söta korvgubben! Skjuts hem och raka vägen in i duschen. Nice.

Nu ska jag ta och vila mig lite så jag är pigg tills min käraste kommer hem!!!! Äntligen. Vi får typ fyra timmar tillsammans sen åker jag bort. Fyra mycket värdefulla timmar. Gäller att ta vara på dom. Ler.

SesLrHörs

HappyMsE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: