I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vad göra?

Kategori:

Knatat runt på Kupolen med jäntan hela dagen! Trodde aldrig vi skulle komma därifrån... Hehe, den tjejen kan ögonshoppa!!
Mitt breda, svarta bälte visade sig finnas på Indiska! Finally! Sååå glad jag blev!
Tog en kaffe och vilade benen lite. Träffade MrM. Lika trevligt som alltid.
På Ica Maxi fick vi dampanfall! ASgarv! Vad alla glor? Är det så uppseendeväckande med två brudar som skrattar och flummar runt? Trodde det var 2009 nu.
Hem till jäntans kära mor på gottaste kaffet!
Tack för idag, damer! Ler.


Hände nåt skumt idag. Ett kort, som jag är 100 på att jag raderade när jag fick det, dök upp i min lur igen!!
WTF?
Måste det just vara DEN personen på bilden liksom. Ja, naturligtvis.
Det är för i h-e över nu ändå så...
Vad är väl en bal på slottet, right? Finns fler slott i världen....


Bella sover hos Edward... Boring. Alice är uttråkad.


"Det liknar ingen jakt du någonsin varit med om tidigare"

Ska DU jaga MIG? Hånskratt. Kommer Aldrig hända, vännen. Du vann. Men förlorade mig.


Så där, av med litte yrsliga, snurrande, tankar igen då. Bigsmile.

Ha en trevlig kväll, vart du än är...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: