I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vänta lite nu...

Kategori:

MrBig spelade en låt som han förknippade sina föräldrar med. Dansade med Carrie och Öppnade sig några minuter. Han krossade drömmen med att berätta att han ska flytta till Napa.
Carrie berättade detta för sina vänner.
- Men jag trodde.... säger Charlotte.
- Vad?
Hon vill inte riktigt svara men säger till slut att hon alltid trott att det skulle bli Big och Carrie.
Så jag säger som Carrie.
Om ödet har bestämt något åt mig, är det möjligt att jag ändå kan ta fel väg? Kommer det bli som det är menat även om jag skulle göra något misstag och ta fel väg? Hur vet man vad som är rätt eller fel? Är det misstagen som formar oss, som gör oss till dom vi är?
Big lämnade biljetter till Carrie så att hon kunde ta flyget om dom skulle ses igen.

Där mina vänner har vi skillnaden!

Som den tokgråtmilda jänta jag är... så grät jag en flod och somnade. För att vakna till två mycket trevliga sms. Ett från Bella och ett från Edward. Nöjt flin.

FYI, jag är inget kex! Inte en sötnos eller något annat sliskigt smeknamn. Vill inte ha några som helst pussar från någon jag inte känner ens via sms! Jag är en mycket upptagen tjej. På många sätt och vis. Får fan börja hänvisa hit liksom. Läs från början.
27 år och har ingen tid att slösa bort på lekar. Läkande hjärta och inte ens en liten bit till övers. Förutom till alla små underbara barn här i världen!
Låter säkert bisarrt men så är det. Livrädd för så kallad kärlek. Som jag hittills inte vet ett skit om. Typ. Jag har ett Mycket, Mycket tjockt skal och släpper inte in någon mer på lång, lång tid!
Det finns säkert miljoner tjejer där ute som skulle bli ultralyckliga om dom fick den här uppmärksamheten istället. Så...

Puh, då så. Kan vi gå vidare nu. Passera gå.

Nämän, nu när jag ändå hade MsC på tråden så glömde jag berätta om MrT! Attans. Ska la in på kupolen på fredag så får ta det då.

Har beställt två söta par skor! Kom Nu! Satt och letade som en idiot efter min Love kills slowly på nätet igår. Den lilla flaskan som jag beställde sist. Men kommer fan inte ihåg vilken sida som hade den! Ser ni den så måste ni hojta till! Vill inte vara utan den länge till!
Ska underhålla mig med att shoppa kläder ikväll. Eller ja, nu. Förnya mig och garderoben lite. Alltid lika älskat! Bigsmile!
Leta bikini, det ska jag och MsJ göra någon dag. Har en vision av vad jag vill ha. Frågan är om den finnes på riktigt! Hehe.

ByeByeForNowE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: