I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Virvelvindar

Kategori:

Det tacksamma leendet, från den söta mamman med sina två små barn som tog lite tid på sig att komma över övergångstället, värmde. Klart jag väntar, det tar den tid det tar. Det är ju kids! =)
Roliga historier och snälla kunder, värmer.
Mr.Pattinson värmer. Både lilla hjärtat och kalla händer. Ler.
Daddy, tha Spy, värmer.
Presenter från mamma, värmer.
Gröt värmer också märkte jag nu! Hehe. Jag och Gunde. Vi gillar gröt vi! Busflin.

Skin, skin på kom-ihåg-tavlan, värmer. Tack Mr. Pattinson... Ler blygt.
Säger bara Lys, Lys! Busflin.

Förhör av damerna på jobbet. Kunde liksom inte undvika det. Tjuvlyssnade på mitt samtal. Blir så lätt rosig om kinderna när det blir jobbiga lägen... Hehe.
Har aldrig gjort så många slarvfel av sektionsbyte någonsin! Vettfan vad jag har pysslat med på jobbet idag.
- Du ska sova på nätterna, fröken. Fnitter, fnitter.

Måste vila nu. Innan jag blir övertrött. Läsa lite i boken. Duscha. Hänga.

SesLrHörs

Puss&Kram E

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    Är fröken Craehn sjuk? inte bloggat på över ett dygn! :P

    krama om lite

    2009-05-14 | 13:08:06
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/
  • Me säger:

    Asgarv! Ja, det kanske man kan kalla det... Hehehe. Sjuk på ett bra sätt... Det bästa faktiskt.

    2009-05-14 | 15:26:19

Kommentera inlägget här: