I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Blöt Måndag och kärlekskrank

Kategori:

Det regnar och det regnar. Det är mörkt och ruggigt. Jag vill bara krypa ner under massa täcken och gömma mig tills solen tittar fram igen. Eller tills värmen åter kommer till Borlänge.
Vaknade i ottan för att pussa älskling hej-då. Somnade om och drömde genast mardrömmar igen. Efter rysaren igår. Inte bra för mig de där filmerna! Ler.

Flera gånger om dagen slår det mig hur lycklig jag är. Vilken jävla tur att han fanns. Han som visste hur man tog hand om lilla hjärtat mitt. Ler.
Det måste varit kärlek vid första ögonkastet. Finns ingen annan förklaring. Logik finns inte med i vår beräkning. Heh. Å det är väl då det är som bäst. Det bara är så. Enkelt! Ler.
Inget krångel. Inga tvivel. Inga orosmoln.
Underbart.
Jag älskar dig, Mr D. Nya Mr D.. Fniss.

På torsdag drar jag och tre andra små brudar till Gävle på Twilight tätt följd av New Moon. Förhandsvisning! Weeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Kommer gråta som ett litet barn!!!!

Dagen efter ska jag njuta av tid med min vargflicka. Tre dagar har vi på oss att leka. Dagarna fyller vi med mat, bak, vänner, kaffe, shopping, mer mat, dansa och vina, skratt, minnen, framtida planering. Ler. LÄNGTAR!!!

Sen är det sista seriöst jobbiga jobbveckan på ett långt tag framöver. sköööööööööööööööööööönt.

När fredagen kommer igen, hoppas jag verkligen att inga hinder dykt upp så min Värme kommer hit igen!!!!!
Två veckor... Aslångt. Depprimerande så in i helvete.
Jag som brukar gilla att va ensam. Det är annorlunda nu. Killen tar ingen energi. Alls. Tvärtom. Han ger mig. Han ger mig frihet och trygghet. Och MASSA kärlek.

Nu - Cigg och telefonera fröken J.

LOVELOVELOVE to you!

Kisses

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Längtar jag med!!! 3 dar kvar :D Pöss & löv.

    2009-11-17 | 08:17:19
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • mE säger:

    3 dagar går fort! :D hoppas jag!! :D kramkramkram <3

    2009-11-17 | 22:06:49
  • Anonym säger:

    Man ser verkligen hur förälskad du e när du skriver...

    Aldrig tidigare har jag känt sådan frihet sådant lugn.

    Åhh Vad jag älskar dig...



    Om du bara visste vad du har gjort för mig vad du betyder för mig.. Bara att få se dig ändrar min värds bild du ger min varadag en mening... Nu vet jag vem jag vill leva mitt liv med.. Elenor Craehn JAG ÄLSKAR DIG min blomma...

    2009-11-17 | 22:44:14
  • mE säger:

    Tänk att lilla jag kan lyckas få en människa glad, lycklig, lugn och kär! Ler. Bra mig! Ler. du är värd den bästa. Hoppas jag kan ge dig det du förtjänar.

    TUR för mig att du vill dela ditt liv med mig, för det vill jag med dig med! Blink Blink!

    I samma sekund som jag skrev det där såg jag solen en liten liten stund för första gången på flera dagar. Måste vara ett tecken.

    Älskar dig. Mest. Hjärtat. Alltid.

    2009-11-18 | 08:55:57

Kommentera inlägget här: