I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Babbelsjuk.

Kategori:

Då så. Onsdagkväll och tvätten är fixad. Ska njuta av en kaffe och fixa naglarna. Så är det gjort.

Skön arbetsdag idag. Hann med att leva lite också. Som det ska vara. Ler.

Solen sken i Storå och väckte mig ur regndvalan. Kändes som vår för några ögonblick där! Sååå nice. Brillorna på, handen på ratten och volymen upp!

Kort dag imorn med. Efter jobbet blir det raka vägen till kupan och möta upp fröken C en sväng.
Hem och sova efter det så jag orkar se filmerna på bion sen! Första börjar 21.30. Weeeeiiii!! Can't wait. Fatta hur länge sen det var jag såg Twilight och ännu längre sen jag läste böckerna! Nu är den dagen här liksom. Tiden går äckligt fort ibland.
Hoppas den går lika fort fram till Mars.. April nån gång. Vill ha vår!!!
Å lite till...

På fredagkvällen får jag och Fröken M besök av Sally med matte och eventuellt fröken S. Lite tjejmys så där som uppvärmning. Ler.

Tänk att det jag har lyckats hitta de mest okomplicerade brudarna ever. Å dom är mina!! Hur glad gör inte det mig då? Va? Fetsmile!!!
Inga sura miner, förstående, i nöd och lust, varma, roliga som fan, levnadsglada, snyggaste gudinnorna som finns!
Det skönaste av allt - Inga spel. Varken på känslor eller för galleriet. Ni är dom bästa förebilderna jag vet!
Love you, members of the E-pack. Hihihi!

SAKNAR min älskling.
Tackar min lyckliga stjärna för honom!

Oväntat samtal från en annan fröken! Ler.

Nu så. Dona och greja med lite saker.

Love to you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: