I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

SlappTisdag

Kategori:

Gäspade mig genom jobbet idag. Såå trött! Men det var det värt! Ler..

Bäddade ner mig på soffan med sötast i örat. Somnade samma sekund vi sa hej då.

Sen minns jag inge mer. Haha!

Vaknade av min personliga väckare och trodde att klockan var 05 istället för 17. Shit! Jobbet!
Jag är verkligen Helt lost när jag är nyvaken!! Måste vara rätt kul att se/prata med mig då!

När jag väl vaknat till liv var det fix&trix-dax. Nu ser det skapligt ut här hemma igen. Blir mer Te och ljus som sällskap till boken sen.
Mr. Suger Damm får snällt vänta tills imorn.

Undrar just om det finns någon schysst jacka på Lager 70. Tänkte svänga in där efter Mora på fredag. Följa?
Slå en pling isf, sweeties.



Jag såg den! Jag såg ljuspunkten! Den var som en snöflinga och ändrade form till miljarder olika vackra ting.
Den finns vid dig. I dig, min kära. NU vet jag.. äntligen. Det bara är så. Om du kunde se mina ögon glänsa nu. När jag tänker efter så Har du faktiskt redan sett glansen..




Måste/vill gå och drömma nu. Så det blir fredag snart!



Love You.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Tiden går sååå långsamt nuuu. BLÄ! Har prov om 30 min. Nervööös... kissar på mig snart! Haha!

    Ge mig min Borlänge-semester NU!

    2009-11-11 | 09:40:31
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Nya Mr D säger:

    Dom finaste ögonen i världen finns i borlänge.. Får man se dom så glömer man tid och rum... Får man se dom så känner man en varm ström genom sig av lycka å kärlek... Har själv sett in i dom och fastnade direkt. Kände bara en sekund effter att sett i dom att den kvinnan vill jag göra till värdelns lyckligaste kvinna å det tror jag också att jag kommer att få göra. Elenor Craehn JAG ÄLSKAR DIG

    2009-11-11 | 21:53:37
  • mE säger:

    Mr D....



    Jag kan inte minnas att någon har fått mig rörd till tårar så här...

    Jag ÄR världens lyckligaste om jag får dig vid min sida! <3

    Vilken tur att himlen skickade ner en ängel till mig också! Trodde inte det skulle hända mig. Alls. Ler..

    JAG ÄLSKAR DIG.

    2009-11-11 | 22:07:53
  • mE säger:

    Hur gick det då M??

    Ger alla krafter jag har till ditt nästa MVG!!

    Du är så duktig! Stolt wolfessness här i Dalarna siddu! <3

    Snart, Snart, Snart får vi ses!!!!!!! :D

    2009-11-11 | 22:10:37
  • Bob Malin säger:

    "Ååååh denna naaatt..." Sötnötter.



    Jo, miss E, det gick inte alls bra. Men jag är glad för att det är över. VG iaf. Man får vara nöjd ändå :)

    Snaaaaaaaaaart! Nu ska jag leta på en smarrig kaka jag ska baka o ta med mig! Tjoho!

    2009-11-12 | 08:29:19
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Bob Malin säger:

    Förresten ekar det tomt i min blogg... wink wink ;D

    2009-11-12 | 08:29:53
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: