I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

LOVE!

Kategori:

17.17 fångade naturligtvis mina gröna idag. Ättä jobbä.

Ska leta min låt. Muspekaren glider till den och markerar den utan att jag hinner med..? Weird 3000!

Ett msn-fönster-konversation hakar upp sig så jag bara ser första bokstaven. Ahaja?

Mammas och Daddys förlovningsring ligger helt plötsligt på byrån. Sätter den på en kedja och går.

Jag får exakt ett sånt sms som gör mig lugn och glad och jag sussar tryggt i hela 3,5 timme inatt. Vaknar ändå helt på alerten.

D frågar vad jag har i görningen. Jag ser så Jävla finurlig ut så... Klart det. Fetsmajlat hela dan. Sjukt lugn efter gårdagens.. händelser.

Men En person leker med mitt tålamod, mitt egenvärde och mitt jag... Håller inte hon käften snart så vet jag inte vad jag gör. Tänkte tvärnita och kicka ut personen på studs. TRO INTE ATT DU ÄR FÖRMER ÄN MIG. Och alla andra människor. SLUTA förlöjliga oss. Lååååång svordom! Sitt still och håll käften i MIN bil eller ta din egen. SKA man behöva stå ut med sånt här 10-12 timmar om dagen?
Är det nåt jag inte står ut med, på sanning så är det maktgalna förnedringsfolk som verkligen tror sig veta bäst om ALLA andra. VAD som är bäst för alla andra. Gnäll. Tjat. Ältande. Frågor. Tusen miljoner frågor för att stilla sitt kontrollbehov. Orelevant fucking kärringsnack.


Just nu är jag världens lyckligaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: