I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Energi-E

Kategori:

"He only calls me when he get's lonley. Don't you think I know I'm not the only..?"

FinFin dag än så länge. I like it. Sjunger och dansar som det dampbarn som bor inom mig. Och det var inget negativt menat.

Vet ni vad! För första gången i mitt liv blev jag friad till!! Igår kväll! Över nätet! Faan va skoj! Jag ska väl svara "ja"?! ASgarv! Fan vilken rolig kille! Älskar att prata med nya, snälla, roliga människor!! Självklart får du vara med i min flock. Heh. Eller ja, helt ny är han ju inte förstås. Har ju faktiskt träffats en gång. At work. Och det räcker väl?? Right?
Skrattar än liksom. Härliga tider!


Fullmånen närmar sig. Jag funderar på orden "En väg" och "En mycket oväntad, speciell situation".
Vad, vad, vad?? När, när, när??
Vill inte vänta längre. Nu eller aldrig. Stå kvar eller inte. Allt eller inget. Ja eller nej. Du eller jag.

Nej. Cigg med E. Rasta hunden. Bob Hund. Upp, upp, upp, upp, ner.

Störd 3000. Busig.

Kramas! NU!

Ha en underbar helg, you all. Det ska jag ha! För sen drar jag till norrland några dagar... Till stillheten, tystnaden och de vackra skogarnas land. Där jag får nån mystisk känsla av att bara vilja stanna bilen, byta skepnad och springa mellan träden under månskenet.

Love ya.

Hoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: