I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Skinande tisdag!

Kategori:

Har just släppt iväg broder A. Shit, vad jag behöver han i mitt liv! Ger mig sjukt mycke bra energier och trygghet. Ny tatuering har tagit fart i huvudet... Kommer bli mycket, mycket vacker. Det Vet jag att den blir eftersom det är han som sätter den på mig. Längtar!!! Blir som sagt min julklapp till min själ. Den och en massage, bubbelpool och champange. Hehe.
Men det är jag värd efter dessa månader fyllda med jobb. Mer jobb. Och mest.. jobb.

Tur att det finns barn på denna planet, hur skulle jag annars stå ut på jobbet? Värmer lilla hjärtat när dom pratar/busar med mig!
Men mammor som kommer och ber mig säga till deras barn... Går fetbort. Ditt ansvar. Faktiskt. Funkar inte tjatmetoden/argmetoden, hitta en annan väg. För tjat/argmetoden funkar rakt inte på mig heller.

Dagen började lite skumt. Kände mig omtöcknad som om jag skulle tagit lugnande/dämpande/avtrubbande tabletter till sömns. Det gjorde jag naturligtvis inte. Fick annan sömnmedicin som kallas sms.. Ler.
läskig känsla var det iaf. Att va helt.. kall. Men så ringde fröken C och berättade om sin hemska morgon. Kanske var hennes otur jag kände av. För sen blev det bättre. Jag har så många älsklingar så jag vet inte hur jag ska tacka för dom. Mina prinsessor/häxor/bröder. I love you. <3

Dags för kvällsmacka och kvällskaffande hos E.

Asgarvade så jag nästan kissade på mig innan hemgång idag. Vi tar alltid bort en massa små vita lappar det sista vi gör. Det där har blivit en liten tävling. Vem som får flest och så. Alltid kul att skynda sig och sno en framför näsan på någon annan. Lyckades med ett buffelhopp på D och missade lappen. Vi skrattade åt min stil så jag knappt kunde se. Några sekunder senare nästan-halkar jag i äppelmos på stengolvet. Tar tag i D, som alltid för att undvika blåmärken på hela kroppen. Sånt där härligt skratt som förlänger livet blev det.
De andra arbetskompisarna trodde vi hade flippat. Kunderna också, men jag kunde bara inte sluta!!! Önskar nån filmat!!!!

Typiskt mig. Eller vad säger ni?

Lyckas med det mesta pinsamheter här i världen..

Ler.

Gottago.

Vi hörs..?.. Heh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: