I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Varning för Vargen!

Kategori:

Man ska visst inte/aldrig släppa allt och bara tillåta sig att vara glad. Det håller inte länge inte. Glöm Aldrig att jag är expert på att märka den minsta möjliga förändring. Efter min tid som leksak i några år har jag lärt mig att se sånt.
Ja, jag är full av sarkasm och ironi. Kan lätt bli så när man blir matt. Minst sagt.
4 mottagna sms 03.30.
Tack. Tack för den. Tror ni inte det skulle vara mer uppskattat att prata me mig dagtid? Förnedrande!

Ja, jag har PMS, har fått en kniv med taggar på båda sidorna nedstucken i halsen OCH jag har inte rökt! Kan hända att jag är aningen spänd. Skyll dig själv. Till skillnad från andra så VÅGAR jag klaga när det är jobbigt. JAg skiter väl i hur det tolkas. Det är upp till mottagaren att hantera.

Så där. Nu har jag väl skrämt bort er allihop. Har poängen gått fram? Jag har inte lust/tid med fler lekar?!

Tips. Sjung aldrig för livet,gråt och skrik när din hals är kass. Nästa dag är den trasig. Det blir 1000 gg värre än var det var. Läxan från igår jag nu har lärt mig.
Glass! Glass var jävligt bedövande och skönt. Mer glass tack!

Nu - Music on!

Ses. VÄL.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: