I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Lite av varje

Kategori:

Först av allt vill jag ge en bamsekram till alla mina änglar som tagit hand om mig den senaste tiden. Ler. Love on you. Ler.

Imorn är det dags för arbete igen. Märkningar. Fan va skönt. Jobba själv är jävligt skönt emellanåt. Kanske bäst det också så som jag hostar och håller på.
Övernattning i sälen på onsdag. Smått drygt och trist. Men ska bli kul att besöka fröken A och herr M på butiken! Ler.

Kanske jag får träffa den där snälla mannen med aningens alkoholproblem och hans söta hund igen. Som fick en pizzabit sist. Hehe. Hunden alltså. Jag frågade först. Var inte oroliga.

Ser fram emot den enorma sängen med massa kuddar och filtar på hotellet! Så sköön! Mys på hög nivå. Synd att man får lov att mysa ensam bara. En gång var jag så ensam så jag gick med på att se på hockeymatch med D. Slutade med chipskrig! Haha! Brorsan på högtalartelen som undrade vad fan vi höll på med. Om jag till och med ser på hockey har jag verkligen fått nog av ensamtid. Hah.

Hoppas jag får jobbet jag har sökt. Hoppas för allt i världen! Men då måste jag få plocka med mig mina favoriter som jag jobbar med nu! Hur ska jag klara mig utan dom!

Själen säger att jag måste till Sthlm snart! Innan jul MÅSTE det bli! Saknar min vargflicka! Och min kusin. Och min vargflickas flickor. Ler. Jamen va fan. Hela hennes familj då. Ler.

Vaktis, jag vill bestämma tapeter nu. Så jag kan börja dekorera i tankarna.. Ler.

Så vill jag ha garageplats. Kall bil är inte min favorit. Nej.

Jag är så glad att det inte snöar.

Är det inte fredag snart?? Jag vill ha mitt besök. Ler..

If I'm an angel, according to my book, you must be... God?? ASgarV!!

Hörs sen då. Hoppas jag.
Klart vi gör. Blink Blink!!

<3

Kisses and out!

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Men kom då för fan! :D

    Dörrn är öppen!!! <3

    2009-10-26 | 23:05:12
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • mE säger:

    HiHi! Jag kommer!! <3

    2009-10-27 | 22:48:29

Kommentera inlägget här: