I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Färdigåkt

Kategori:

Är trött i de gröna efter bilåkat idag.
Kallt som fan är det här uppe. Nog finns det snö allt. Inte mycket och inte på vägen men i skogen. Halka på morgonen har vi blivit varnade för.

Vore kul att gå på Anna Ternheim. Synd att det är på vardagar bara, när jag har semesterförbud. Om man nu får ha det enligt lag, det vet jag inte.

Knappt så man vill gå ut och ta en cigg. Fan, varför skulle den där vinterjackan jag blev kär i va så jävla dyr för!!

Samtal från fröken J värmer dock! Ler. Planerat - en hemmakväll med värmeljus och lite vin! Myys!! Ler.

Vad som mer värmer är sms-underhåll!! Ler. Ofta den andra rasen tycker det är kul med sms, liksom!! Alla tummar upp för det uttalandet! 
Watch and learn, boysen! 

Nu kliver jag ner i sängen med alla kuddar bakom ryggen och alla täcken uppepå mig och myser lite. 

C ya!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: