I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

händElsErikt

Kategori:

Har äntligen kommit i mina favoritjeans idag! Skön känsla!

Börjar bakifrån, som vanligt.. Kanske är lättare att få till det då! Asg! Nu blev det så där tokigt igen som det blir för det mesta.. Heh.

Råkade just somna mitt i läsningen av min nya bok. Den har sjukt mycket budskap till mig.

WTF! 22:22!

Somnade med boken på magen och drömde eller vad jag nu gjorde, en massa små frekvenser. Sista var starkast. En bild jag inte kan sluta titta på och ett namn dök upp, väldigt hastigt. Slog upp ögonen och sa namnet högt för mig själv. Så där lite märkligt. Har jag blivit präglad?

Haft E och O på söndagsmiddag här idag. Lika trevligt som alltid. Det är ju kul att bjuda på mat. Nytt intresse. Fler som är hungriga?

Var uppe i ottan och tvättade imorse. Trots middag och karaokeparty på Grini igår kväll. Skoj va det. Tack för hänget, Crossgänget!!
Keep You in my heart, can I pleaz?
Jag och E fixade bilbesiktning, mathandling, bolag och lite till. Allt för att hinna med lite missad sömn däremellan. Good Girls! Good job!
Mama och MrH gav mig Godkänt med plus antar jag, eftersom det kramades så förfärligt innan hemgång! Nästa gång blir det lax..

I fredags blev det en helt otippad reunion med bröderna bus. Ödet säger att det ska va så. Då måste det bli så. I alla fall med 3/4.. tokskratt! Tack för buset, kära ni. Det var behövligt, kan jag lova.

Åkte hem i en mycket nice Ådi. And then we were safe. At home.

Mycket kärlek, mycket bus är väl nyckelorden... jao. Mycke maat osså. Precis som det ska va! Hehe.

Tillbaka till boken som framkallar tecken-drömmar. Den där måntraditionen.. Jag ska allt lära mig den. Måste bara hitta min mästare först.

Har en skräckis på lager att se med nån. Blev avrådd att se den själv, av fröken J. För läskig helt enkelt. Spännande. Är juh skitnyfiken nu juh! Blink Blink!

Kloka ord.. 1:3.

"If I'm an angel you must be light.."

Jag är experten av experter på läsa-mellan-rader-uttryck!

Doh!

Child of love is peace. So I guess all we need is love..?

Kramisar och värme på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: