I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Happy!!!!

Kategori:

Vaktis är förlåten!! Han ringde mig idag. Jag lade fram mitt förslag om att få färg för pengarna jag låg ute med. Men han ville inte att jag skulle måla... Han ville att jag skulle tapetsera! Men jag känner ingen som kan göra det svarade jag smått förtvivlad. Men det gjorde han! Nu väntar jag på omtapetsering i både kök och hall!!!! Weeeeiii, äntligen! Vad glad jag blev!! Plus att pengarna låg i ett kuvert innanför dörren när jag kom hem. Snabba beslut. That's what I like. När det händer något.
Puss på dig för det, vaktis!! Ler.

Idag försov jag mig för första gången sen jag började med detta jobb. Helt sjukt. Tur att det inte var inventering som gällde idag. Då hade jag vaknat fyra timmar för sent!!!
Luren ringde och jag slog upp ögonen. Fan vad ljust det är! Var min första tanke. Andra var, shit, jag har försovit mig. Det var damen jag skulle plocka upp som ringde. Så det var bara att slänga på sig kläder, borsta tänderna och gå. Hela dagen blir stressig när det blir så där. Ingen frukost, inget smink, ingen dusch! Usch!

Vet inte om alarmet har ringt och jag har stängt av det i sömnen eller om det inte ringde överhuvudtaget.
Sov ingen middag igår, därför kroppen behövde sova. Säger ju att jag måste sova en stund för att orka med kvällen när jag kommer hem från jobbet. Varför tror ni att ni känner mig bättre än jag själv gör? Tokar.

Efter jobbet, innan jag ens hunnit ut från CF, ringer Daddy och vill komma på kaffe och häng. Självklart.
Myst med Simon jättelänge idag! Mmm, min vovve. Ler.
Daddy vägrade åka innan han fick mat i magen.
Lacktoss, vad är det egentligen?
Satte nästan spagettin i halsen av skratt.
Så garvade vi oss genom middagen som två tomtar! Hehe.

E och O kom förbi på snabbvisit och träffade Daddy och Simon! Kul!! Hon måste ju få veta var jag kommer ifrån liksom. Ler. Ska väl över på mer godans kaffe ikväll. Komma ännu närmare lösningen på livets svåra gåta...

Nej, NU blir det dusch sen en rök.

Inga armar att låna denna helg heller! Jättetråkigt tycker jag. Suck, vad är väl en bal på slottet, right?

Kisses!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: