I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Heddå Blge- Hello Norrland

Kategori:

Jahapp. Sitter bara och väntar på att få åka. Om en halvtimme bär det av. Utan vinterhjul på bilen tydligen... Kan ju bli hur kul som helst det. Vet hur det var förra året när vi skulle hem. Jag körde i 40 till Älvdalen.. På fel sida vägen för där var det mindre snö. Med handen på handbromsen, beredd, som alltid.

Sov i sängen för första gången sedan.. länge. I natt. Det gick fint. Tack för sällskapet via sms, Mr. Cleanbridge. Haha, jag kan hitta på namn jag! Ler.

Bella hörde Edward's röst igår. Tror hon iaf. Det är så overkligt. Så hon är inte säker. Han kollade läget. Berättade läget. Hon lät honom veta att hon finns om det skulle vara nåt. Det besvarades med en smajlgubbe.
Say Hey to The Cullenfamily from Me.
You're safe in my heart.

Varför pirrar det i magen på mig?

Något är i görningen... Ler.

Hoppas på sms-sällskap denna afton med.

Avskyr att sova borta på hotell så länge!!

Avskyr hotell, om det inte är på semester förstås. Fast frullen är nice. Dagens viktigaste mål som jag aldrig skulle kunna uppoffra för allt i världen. I think..

Shit, måste lyssna på min låt innan jag åker.

Vi ses.

Kramar på er mina kärsta!!!!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: