I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Home sweet Home

Kategori:

Är så laddad så jag snart spricker inför morgondagens bus!!

BUS det skall bli!!

Följa? Blink Blink!

Massa kuligt folk som ska ut, tror jag... So... Bring it on FFS! Big smile!

Har äntligen fått lite E-nergi! O-nergi också! Lööööv it. (Tänkte skriva O-rgi först, men det blev juh HELT fel!)
Haha!

Kaffe-kedje-dricka. Röka-kedje. Njuta av att Finally vara i mitt eget hem. Gud, jag måste vara den mest hemmakära, ensamvarg som finnes!!

Min sms-kompis försvann... Lessen...
Tog han vägen då?

Nej för fan. Nu tar jag en öl och känner in helgen. Asgarv!

Fuck it!

Shit, vad jag svär. Förlåt. Men är så uppspelt!

*Kram* på lessen kompis. Säger juh att kärlek bara är lidande. Lika bra att sticka innan det är försent! Innan det gör ont i lilla hjärtat.
Man blir liksom härdad och van att det går åt helvete. Tragiskt kanske. Men så har det varit hittills. Den som ska ändra på det.. Ja, du. Finns han?

Jag vill ha fredag idag!

Puss!

Kommentarer

  • E säger:

    blir den bästa fredagen ever! <3

    2009-10-08 | 20:11:24
  • Me säger:

    Jaa, det känns i luften! <3

    2009-10-08 | 20:39:51

Kommentera inlägget här: