I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Innan regnet kom

Kategori:

Vaknade way to early imorse, somnade om en stund till.

Stadig frulle och övertalning var dagens första. E och O ville följa med till slut! Weeiho. På med lånkisar, varma skor och massa tröjor, rånarhalsduk och mössa. Sen bar det av till Amsberg.
Hejade på syster innan vi träffade mr F med barnen. Vilka sötnosar! Kaffe, cigg och korv med bröd äger. Spelade lite fotboll med lillflickan och skuttade runt för att få upp värmen.
Vilken trevlig liten utflykt med familjen! Ler. Värmen i hjärtat slår allt.

Ville också köra! Tänkte muta någon stackare att få köra ett heat. Bara smyga i hans kläder och ingen skulle någonsin få veta att det var jag och inte han som körde! Jag säger "han", eftersom syrran aldrig skulle gå med på ett smygbyte och förmodligen inte den andra tjejen som var med heller. Ler.

Vi blev inspanade av svart/brun jackan som med sin polare inte kunde ta ögonen från två söta damer! Hihi!

Såg dom coolaste ögonen ever på Mr R's flicka idag. Äkta vargögon! Mycket coola!

Högtalargubben konstaterade att Mr L........ var försvunnen!

Jag och E såg genast på varann med en sån där blick som inte behöver ord.

No shit, Sherlock. Jaa, han är försvunnen. Lite småkul att det var just det efternamnet!! Men jag tycker juh om dig ändå, din tok, trots onärvaro.

Sen blev det lite shopping på Maxi (gud förbjude, hehe) och ett sms-missförstånd dom fick mig att ha hjärtat i halsgropen och magont innan det löstes! Pjo!

Dagen avslutades med Donken! Best day ever!

Nu blir det Te och godis för hela slanten. Fast godiset får vänta. Är så mätt så jag vet inte vad! Te och doft/värme/ljus. Hösten är verkligen här. Det som jämt är varmt här, vad hände?

Bada vågar jag inte för tydligen är det en spindel som har bestämt sig för att bli min vän. Så han bor numer i badkaret, jag har duschat ner han några gånger men han är enivs och kommer tillbaka. Så jaja, han får väl bo där då.

Kanske hörs då..

Kommentarer

  • E säger:

    Tack för en underbar dag <3

    2009-10-04 | 13:42:13
  • ME säger:

    Tack själv! <3

    2009-10-04 | 13:45:14

Kommentera inlägget här: