I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Kontakt

Kategori:

Har just haft en av de starkaste kontakter hittills med mina vänner på andra sidan.
Har hälsningar. Hoppas ni kan ta emot dom. Hoppas jag verkligen! Berättar vad när vi ses nästa gång.

Det tar kraft. Men ger så mycket lugn. Kan inte beskriva. Ni som är stängda behöver inte läsa detta. Vi är för olika varandra för att ha förståelse.

"Jag vet innerst inne. Inne, där inne i det lilla hjärtat så vet jag svaret på min fråga."

Får väl se vad drömmarna visar inatt.

Borde inte alls vara vaken nu. Men det är värt en dags trötthet. Lätt.

Har inget att säga förutom Tack!!

Utan E vet jag inte om det hade gått så här bra.

(Asgarv! Mitt naturliga E asså! Fan va folk måste tro att jag knarkar hela tiden. HAHA!)

Sömn. Drömma. Jobba. Vila. Life goes on..

Återkommer imorn. Kanske.

Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylar!

Kommentarer

  • E säger:

    varandras E låter perfekt haha :)

    2009-10-13 | 00:24:09
  • mE säger:

    Hehe. Det tar vi! =)

    2009-10-13 | 17:49:55

Kommentera inlägget här: