I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Saker jag inte kan säga

Kategori:

Har massa på hjärtat som inte bör sägas högt men måste få ur mig lite. Så inte morgondagen blir depp även den.

För det första ska du inte lyssna på "små Fåglar".. Var det en liten fågel på 30 år eller? Svårt att dölja mitt icke gillande leende där..  Varför inte slå en pling eller sms åtminstonde om det är något du undrar över liksom? Det är exakt sånt här som leder till onödigt tjaffs.
För det andra, gäller båda två. Så tänker inte jag välja någons sida. Nu är det andra gången jag säger det. Om ni tänker ha nåt slags kemiskt krig så varsegod. Men jag tycker att vi tar en öl och blir sams istället. Inte bästisar kanske, men inte ovänner heller.
Jag har bekanta och vänner på 20 år som är mer självsäkra, snällare och stabilare än vad ni någonsin kommer i närheten av!

Skärpning - NU!!!

För det tredje eller va fan i ordningen jag är. Så umgås jag fortf. med vem fan som helst. DU äger inte mig. VI är inte ett par. Ska vi vara vänner, ska det vara förbehållslöst. Inte på DINA villkor. Haha, tänk om jag skulle förbjuda dig att hänga me din bästis?? Nej just det. Varför får inte jag då hänga med min? Lika bra att ta det på barnspråk så ni fattar.

Ursäkta. Men jag är pissed! På ägandebeteenden.

Så till 30-åringen då sist men inte minst. Du var falsk. Du ljög. Du Försökte lura mig.. ööhhhhh. Lycka till. Glöm inte vad jag är kapabel till. Hur kändes det i ditt stenhjärta? Bra? Bra. Den som pga egoism stöter bort värme, bestraffas med ensamheten. Good luck then.

Så var det hon som Trackar mig på jobbet... Du förstår nog inte att i det lugnaste vatten... Det går tills den dagen då min gräns är nådd. Lek inte med ljuset, det kan ta eld...

Usch... vet att jag är stark, men inte just nu... inte just idag, Kenta...

Nej, man skulle bli omhändertagen ett tag. Få vila. Bli värmd. Men det verkar juh fan omöjligt det med.

BLack Monday.

Vi hörs. VÄL.

Kommentarer

  • ? säger:

    Det kommer en tid då allt får frid

    Det kommer en stund då värmen känns som bäst

    Det finns en plats där vänskap är vänskap

    Det finns ett utrymme för allt ont

    Det finns ett utrymme för allt gott

    Det finns en tid utan bekymmer

    Det är bara frågan om när var hur man finner svaret...

    2009-10-20 | 01:24:47
  • mE säger:

    Tack för kloka, vackra ord, ?. Jess I am a fighter so I WILL make it through. =)

    2009-10-20 | 19:12:33

Kommentera inlägget här: