I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sicko

Kategori:

Så bröt det ut igen då. Det sjuka.

Sicken tur jag har som har världens bästa vänner som tar hand om mig. Ler.

Längesen jag såg så här många filmer på rad. Vad ska man annars göra?
Hade fullt sjå med att få upp en saftflaska igår. Ni kan ju fråga herr Uppsala hur det gick med den saken. Ler.
Var helt enkelt för svag.
Skulle testa med Cola-flaskan. Satt den mellan mina febriga ben och skrek. Iskall!! Bröt ut i ett skrattanfall. Som vanligt.

Snurrar tungan runt min extra-tand och fastnar i tankarna lite.

Bäst att ta en dusch nu. E kommer med ljus och värme snart. Heh.
Sen pizzadags. Måste klä på mig så jag inte ärrar pizzagubben för livet. Hehe. Kamma håret och se anständig ut. Försöka iaf.
Men det är nog lugnt. Om stjärnorna får stillestånd så... Det är mot lagen att kalla sig blyg när man vågar ringa nån och säga så där..

Är det inte fredag snart? Ler.

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: