I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Snabbis

Kategori:

Wall-E, jag behöver dig idag. Var med mig, är du snäll! I sinnet. Ja, du vet.. Håll ett öga på mig.
Ska nämligen dra till Sälen bara så där. Work så klart.

Personlig väckning, de är grejer det. Ler.

Hur och när ska jag hinna handla mat, byta däck, byta lampa, våga öppna huven... tvätta, städa och massa andra saker jag ska göra? Vart fan är min assistent??? Haha!

Varför skulle jag nämna Surströmming, nu blev jag ju sugen på det igen! Hehe. Jo, det är på sanning.

Entärtäjn me, pleaz!

Lots of love/E

Btw. 36dagar kvar? Nåt sånt. Weeeiiiii!!!!!!

Pöss/Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha galet skönt inlägg! :)

    2009-10-16 | 16:44:12
    Bloggadress: http://www.ptc-crew.com/foonawp/
  • mE säger:

    haha, hade bråttom då blir det snabbt! =)

    2009-10-18 | 12:53:39

Kommentera inlägget här: