I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Uppdatering dag 2, Sveg.

Kategori:

Vaknade 01.12 i natt. Hade en allergiattack som hette duga. För många okända kvalster i sängen. Tycker jag inte om siddu! Men hade iaf ett sms på telen att le åt under tiden. Ler.

Så kommer man ner på frukosten och en av tanterna frågar om klockan inte har ringt. Jag, lite småsur, gillar att va ifred från tjat och gnäll på morgonen, tittar bara frågande som svar.
- Men vi har inte börjat än. Vi börjar 07. Que?
Anledningen att hon sa så där var väl att dom äldre gillar att kliva upp flera jävla timmar i förväg innan jobbet på morgonen.
Varför, Varför, Gud, fattar inte folk att Alla inte Är likadana?!? Jag blir vannsinnig!!!!! Eller rättare sagt, När ska folk fatta!!!!!
Är Det Så Jävla Svårt Att Fatta Att Alla Andra Inte Gör/Tycker/Känner som dig själv????
EGO-idioter. Så insnöade i sin egen fucking bubbla så dom vet fan inget annat.

Främlingen nickade åt mig.

Va ilsk och deppig jag blir av att inte få vara hemma!!

Jag vill hem nu!!!!!!!!! 

Plutar med munnen som en tre-åring och lägger armarna i kors över bröstet. 

När ska detta vara över?

Jag vill ha en ny sysselsättning om dagarna.

NU! Måste bara samla styrka att hitta en.

Nehej nu så. Färdigspytt för idag.

Saknar er där hemma!!!!!

Love you.

ByeBye



Kommentarer


Kommentera inlägget här: