I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Är det inte härligt med måndag??

Kategori:

Jag älskar när luren ringer 03.45 så att jag äntligen får kliva upp och åka till mitt jobb som jag avgudar!
Lr inte.
Nu får dom fan ge sig. Det har gått för långt.

Hade en hemmakväll med grannen på lördagskvällen. Borde man ha oftare. Ler. Bara en skön hemmakväll, fast utan blodsockerfall!! Tur att E räddade mig med o'boy och socker. Så läskigt när det blir så där! Undrar varför. Helt skakig och på väg att svimma. Ont i magen hade jag också. Skumt.
Grannen E är min nya Edward! Hon räddar mig jämt! Hehe. Kom på de nu.
Fast det ringde och kontaktades digitalt från alla håll och oväntade kanter om utgång och annat. No thanks.

Var i Gustafsbyn och hängde en sväng också. Det närmar sig. Jag tror att det är meningen. Vi får väl se.

Det var ingen panik med pärlan. Skönt. Avvaktar och ser då. Älskade Simon, kom med mig hem!! <3

Imorgon ska det fan storhandlas! Måste runt på flera ställen, hoppas jobbdagen inte blir lika lång imorgon.
Följa?

Överraskande meddelande nyss. Nu har du smugit in nåt varje dag. Nån särskild anledning?

Tackar och bockar för alla roliga samtal jag får, Mr J!! Kan man undgå att garva? Hehe.

Allt börjar närma sig, nån slags kulm. Vad är det som händer?? Hänger inte med längre!

Igår pratade jag då verkligen med en kille från det förflutna! Kul att höra att allt går bra. Ler. Visste det innerst inne ändå sen DU sa "du borde inte röka så mycket." Det kom liksom från rätt person. Ler.

Mycket att göra denna vecka... Hur ska jag få ihop allt? Need my assistent NOW!!!

Barnpåhälsning bokad. Bio bokad. Födelsedagsfest bokad. Can't wait!

Ha de.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Husen bakom vårt är färdigbyggda nu, blink blink! Hehe. Tänk dig att bo 1 meter från skogen!!!

    Stressa inte ihjäl dig. Var sak har sin tid :) Pöss.

    2009-09-14 | 19:30:25
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Åååh! Jaa, skulle inte vara hur fel som helst!! :) Ja, det är så sant så sant. Den dagen kommer väl när jag hinner hitta ett jobb också. love you! <3

    2009-09-14 | 19:44:27

Kommentera inlägget här: