I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bakom varje kurva..

Kategori:

Måste börja åka i tid till uppsamlingsplatsen. 50km för fort på 50-sträcka är icke bra när Blå är morgonpigg. Givetvis tänkte jag att jag inte borde köra så fort, dom är säkert bakom kurvan. Fantstiskt vad rätt jag har.
Kör rätt snabbt (när Blå inte längre är i sikte) och hamnar bakom Kabelego. Vad annars liksom?
Nej, jag är inte längre förvånad.

Bella vill ha helg nu!! Ja visst vill hon det! Ler.

Var till Daddy nyss på lite kalasande. Älskade Simon var hemma! PussPussPuss! Min kära far vill ha det mörkt (spara på strömmen) så ska man läsa något får man luta sig mot fönstret för att få lite gratis-ljus. ASgarv!

Tog fram den tänkta maskeradkostymen.... Hallå, var är den?? Såå liite tyg så jag såg knappt vad det var! Skrattade så jag tappade andan! Nej, älskade syster! Nej! Ler. Men fick ju lov att prova. Är för fet för dragkedjan åker upp och blottar näst intill MAX-Musen (ASgarv) och det som är meningen att täcka typ bröstvårtan och minimalt lite till sitter nästan i armhålan! HAHAHA!

- Du får ha något under. Säger Daddy.

Ja, inte går jag till en flock hungriga vargar iförd detta dära i alla fall! HöHöHö!

Varför känner jag mig drömsk och trollsk idag igen? Den där famnen jag talade om igår... Vill fortfarande ha den! Illa. MYcket illa. Kanske är för att jag är trött...?

Vila. Matlåda. TK med E och träd. Sömn.

Ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: