I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Älskade hem!

Kategori:

Råkade se en video på kameran sen i lördags på vägen hem i bilen. Fick ett hysteriskt skrattanfall!! Gissa om jag är klassad som mupp? Hehe. Fan va kul de va!!

Vem är det som vrider upp persiennerna i underkläder just när en söt kille går mot henne? Vem blir generad och ska vrida för men i all hast så blir det typ vinkningar istället? Jo, det är jag. Flickan på bilden som inte skriver denna blogg.
Fastnat på det där...

Fröken C ringde med en nyhet jag väntat på i år. Jag SKA HA jobb på Ikea. Så är det bara. Punkt.

- Tänk om Han skulle råka hamna på samma hotell som du nån gång.
- Nää, tror inte dom sover borta med jobbet.... Men det skulle fan inte förvåna mig om jag kliver in och ser honom. Är det någon jag kommer Göra Det med så är det han!
Mina kollegor asgarvar! "Göra Det Med..."
- Hmm, ännu en groda från E's läppar.
- Nej, du fröken, det var från hjärtat det... Säger en av tanterna...
"Från hjärtat..." Min blogg's namn. Många signs nu.

Ja, det är galet nu för tiden.

Massa saker som händer och sker som jag inte kan sätta fingret på varför.
Tester?

Men tycker i alla fall att Snoopy ska stand up for once.

ASgarv! I dubbel bemärkelse. nä, får fan ta och sluta snacka eller skriva. Blir ju bara grodor hela tiden!

"You can feel it in the summerbreeze, it's in the trees."//Soja

"It's you and me
and it's always been
and how i feel about you,
there's no end.
But you made me
chase you around.
And then you need me again
when you fall down, down.
And when this dance is done
you and me are still the only ones.
Yeah since time begun,
and i'm still with you
even when you're gone.
so i start it, and you stop it
so i want it
knowing that you're walking away
It's you and me and were back again..
Don't introduce me to all your "new friends" man..
why do you make me chase you around?
why do your words make me not make a sound..?"//You and me-Soja

Just nu världens bästa låt!!

Tack för sällskapet på hotellet mr P, fröken E och Mr. Christmas tree. Ler.
Hur glad blir man inte över frukostsällskap i tankarna samt "Tre kronors" intromelodi!! LER!

"Min soffa är din tron"... Höhöhö. Jepp, vänta du bara. Vad jag ska gosa ner mig i den bästaste E!!

Har varit en tyst, frustrerad, trött, sur enstöring på jobbet denna vecka. Finner inga ord. Men efter mitt helikopteråk imorse så är det lugna puckar för all framtid... Hehe.

Bring it on!! ffs.

Nu är det snart torsdag sen väntar ledighet och njutning.

Ses.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: