I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

När man talar om trollet...

Kategori:

Tittade just ut genom fönstret och vad går där mån tro? Grannens varg. Eller hur, Oliver? Ler. Jag vet också att det är en varg, tro inte på dom vuxna... Dom har ingen fantasi! Busfnittar!

Haft riktigt kul på jobbet idag med omplockningsgrabbarna! Fan skitroligt när dom är med! Vi har ju liksom samma slags humor... Hahaha!
Mer män på jobbet, tack!!
Kommer bättre överrens med sånna, när det gäller jobb, för jag är likadan själv! Ler.

Slutade så tidigt idag så jag trodde inte det var sant! Så jag skulle bara vila en timme när jag kom hem för att orka göra mina hemmasysslor.
My ass.
Stängde av alarmet i sömnen igen och drömde vidare. Om mitt älskade lakritstroll som en stund senare väcker mig med ett sms. Sjunde sinne, eller hur var det jag sa..?
Ja, hur blir det nu då? Stå kvar eller inte?

Det är jävligt kallt här siddu! Vilket är märkligt för det brukar vara så varmt så jag går runt i shorts och bh. (och råkar flasha mig för förbipasserande!) Asgarv!

Hoppade på vaktis idag. Äntligen! Hur ska ni lösa detta då? Har betalt in för mycket pengar... Jag har en idé. Vill måla om köket, så ni kan stå för färg osv. Så är vi kvitt! Smart jag är! Det säger jag när han ringer imorn! Ler.
Det tar sig.

Avgörande samtal från Handels väntas denna vecka också. Det är mycket nu. NÄr pengarna sitter på kontot, då kan jag slappna av. Ta en öl och flina fett nöjd!
Ropa aldrig hej... Har jag lärt mig den hårda vägen.

Nämen sicken fin bit som just började spela. HAHA!

Har lekt med gubbarna på jobbet nu, så pratar brett dalmål. I huvudet.... På en blond, kampsugen, kramsjuk och bestämd liten fröken.

Fick visa leg. för att köpa cigg i lördags igen! På kupolen! Mohahaha! Young at heart.

Nej. Nu blir det att sätta på You and me på högst volym och dona lite.

C ya!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: