I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Snart helg!!

Kategori:

Fick i alla fall sova en timme i bilen imorse innnan det var dags att vara kartläsare. Eller ja, säga åt damen vart och när hon skulle svänga.

Är inte lite trött nu eller. Men idag blir det inga tre timmar på soffan. Ska hem till E och kaffa lite om nån timme. Min Edward, som räddar mig, igen. Jag har nämligen slut på filter och vill inte gå ut i detta kyliga väder. Och nej, jag har inte skaffat en perkulator än... Ler.
Tänt massa ljus och går runt i tofflor insvept i ett täcke. Hur fan ska jag klara vintern utan ett par varma armar runt mig? Dags att sänka muren kanske? Lägga ner skölden och svärdet ett tag. Sluta fightas. Allt för lite värme liksom.

Hade två givande pratstunder igår. Blir alltid lika glad över att få höra att det faktiskt finns killar med guldhjärtan. Hjälper till att bryta loss några tegelstenar från det välpaketerade hjärtat. 

Var supertörstig på jobbet idag, sprang till kassan och köpte en vatten/äpple/kostfiberdryck. Öppnar den och klunkar i mig lite. Men fy satans vad vidirgt!!! Funderade på om det var så den skulle smaka eftersom jag inte testat den förut. Bad två kollegor att lukta. Varav den ena var D. Hans grimas sa allt. Började kolla på flaskan och upptäcker att det flyter runt vidriga vita klumpar nästan i botten.
Höll på att kräkas.
Fick en ny. Men ville inte ens ha den.
Började senare rapa upp den första drickan och höll på att kräkas igen.
Dagens äckligaste!!
D räddade mig med några tuggummin!

Har hört så sjuka saker idag om företaget jag jobbar på så det är pinsamt. Jag fattar inte nånstans hur fan dom tänker. Högre upp i ledningen. Vill så gärna göra något för att hjälpa en arbetspolare men vet verkligen inte hur. Men man kan säga att dom har skitit i det blå skåpet i alla fall. Kan inte lämna några detaljer man vet aldrig vem som är här och snokar. Morr!!

Inget av samtalen jag väntade kom idag. Typiskt karlar, båda två är från karlar. Men ni kommer inte undan, vaktis och handelsmannen. Jag är fortfarande på envist humör.

Det var då inge svårt att sova inatt? Vet inte vad det var som felade. Fullmåne på G.
- Det börjar väl rycka i armen på dig.
- Börjar varulven kika fram.
Mina bästaste kollegor känner mig! Hahaha!

D: - Var det längesen du "provade"?
E: - Ja, det var längesen jag "provade"
D: - Vill du prova då? Sneflin.
E: - Jaa, jag Vill prova!
Busfnitter.

Nej, får lov till att dricka lite te så jag blir frisk. Frisk från kylan.

Hoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: