I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Du retar gallfeber på mig!

Kategori:

Försvinn eller stå kvar, ffs!

När jag deletar dig, dyker du upp som fucking gubben i lådan!

Vem fan mötte vi nyss om inte eran jävla bil på väg till Iggesund. Just när jag och D haft en märkligt sjuk men givande konversation, där DU så klart ingick.
Nej fy fan.

Mr A, om allt inte var så konstigt skulle ju du och jag kunna vara rumskamrater! Kan vi inte ta bort "konstigt" och bara köra? Lär bort härifrån snart. Så äckligt trött på pulverhålan. Kan vi inte ta Norge sen då? Fatta hur kul det skulle bli?! Ler.

Är trött så in åt helvete. Jobbat längsta dagen hittills.
Vet knappt vilka tangentar jag trycker på.

Sova. Nu.

"Your moodsvings gives me whiplash" //Bella.

Bestäm dig. Ska du stå kvar eller inte??!!

Vill inget hellre än hem till E's soffa!!!! Myyyysa! I min tron. hihi. <3

nanana nananana. nana nananananan. dududududududu. Tre kronor.... Asgarv!!!

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: