I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En påse med Gott och blandat..

Kategori:

Somnade runt 20 igår och sov oavbrutet till 07 denna morgon. Säger ju det. Sova bort sjukdomen är den bästa lösningen.
Men lite skraj är jag förstås. Har det inte blivit bättre imorn så blir det en pling till sjukvårdsupplysningen.

"Det är inte tiden som är det viktiga, det är mötena" var det en klok man som sa.
Är det så du tänker, Mr. Jacob Black? För nu har det gått låång tid igen utan nån slags kommunikation.

Oh My God! I'm in love, again. Nu har jag 3 män i mina fantasier!
Bill, I love you. Can you "feel" my thoughts? Come to the rescue in a minute? Make love with me in the light from the fire? I'm your's, forever and more. You are more than welcome to bite me, anytime before dawn...
True Blood, True love.. same thing.

Är inte Sam en hund/varg/varulv så säg... Slår vad om det!!!

Haha, sorry Mr.S är hemma och är sjuk, annars hade jag bastat, jag lovar!

Förlåt, jag rättar till det jag sa om att jag kan vara vän med alla i hela världen förutom dig...
Du var på EXAKT samma våglängd som mig och mitt hjärta kan inte ta det faktum att du inte ha det. Det värker av längtan och saknad. Mitt hjärta vill ha mer av dig, nästan hela tiden, och kan omöjligt nöja sig med en statusuppdatering en gång per månad. Du var trots allt mitt favoritheroin...
Jag söker ärlighet och måste därför leva som jag lär.
Så.. nu var jag så ärlig som jag aldrig vart förut.
Även om det innebar att jag svalde All stolthet där för ett ögonblick...

I loved you first...

Hmm, och där gick det även upp ett ljus i mitt lilla, blonda huvud...
Så det är Därför Du inte kan vara Min vän heller.......?!
Det är För svårt?
Vad skulle hända om vi struntade i att tänka och bara... lät ödets vilja ske? Ler.
Do not fight destiny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: