I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

FredagFörmiddag

Kategori:

....and I liiiiked it!! I kissed a wolf and I liiiiked it, hope my Edward don't mind it!

Sjunger en sång på kontoret så här på fredags förmiddagen. Är ju alltid på topp denna dag.

Det blev lite minibus igår kväll på Bullermyren (så klart)

Var hem till en av de roligaste män jag känner. Systers polare. Han är såå skön!

Eskorterad av Mr.J. alltid lika trevligt att hänga lite. Ler.

Två vädurar i samma rum... Hehe. Envis 3000 mot Envis 3000!!

Två glas vin, stora som hinkar slank ner innan hemfärd. Pratade lite med Mr.Blyg. innan jag snarkade på soffan.

Är inne på rostade mackor med ost och marmelad. Med Black Chai till. Så sjukt gottans! Så det blev det till frulle imorse.

Är klar med allt på kontoret och ska försöka få tag på jäntan snart.

Fick självklart åka hem och hämta några dokument jag åkte ifrån... Ja, nu känner ju mig....

Möter en bekant... Vilken intensiv blick det blev plus att jag bet mig så hårt i läppen att jag kände blodsmak. Kan man göra annat när man möter Bill? Fick en lika hård blick tillbaka... Vi kanske ville... Döda varann? Eller träffas en mörk kväll i gläntan och ge allt? It's a fine line between love and hate... And I just keep on walking it.


Vem är nissen som stirrar på mig från konferensrummet? Sluta stirra på mig!!

Vilken härlig dag/kväll det här kommer bli! Det ska jag se till. Busflin.

Avsluta nu då och ge mig av till Domnarvets Bitches hemmaplan. Asgarv!

Ses.

Älskar dig. Å dig. Å dig. Å dig.... Ja, ni är många flickor och pojkar. Ler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: