I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jag är en punkt.

Kategori:

Fick äntligen kontakt med en person jag har sårat i det förflutna igår.
Han fick spy lite galla över mig innan vi kunde börja snacka igen.
Shit, vad jag har saknat dig, Edward playing the piano.
Jag är väl inte helt förlåten än och det kom fram en hel del andra saker jag tagit itu med idag.

Frågat en annan filur vad som hände också. Om det jag hört var sant. Icke, sa han. Nu har vi typ planerat busöl nån dag. Väntar med spänning. Miss you!
Jag skiter fullkomligt i vad andra säger och tycker. Varför ska en människa som inte ens bryr sig bestämma vem jag får hänga med eller inte?!!!

Nähä du, inte kasta sten i glashuset inte.

Nobody's wife!!! Ingen ring på mitt finger inte.

Kan göra exakt vad jag vill, när jag vill. Glömde det ett litet tag där, påverkad av "fina ord". Du är så bra med ord... Nu är jag back in business.

Som den där stigen jag yrade om för några år sedan. Råkade nu hamna i en rondell på väg tillbaka igen men såg till slut att det fanns flera outforskade vägar att välja istället.

"Herrunderkläder, det kan man väl kalla inspiration?"
Så skön kommentar av kollegan idag.

Längesen jag såg nån pudding i det så jag vet inte. Glömt bort. Att sånt finns. Ler.

En lover, Carrie, det skulle väl sitta fint? Eller hur?

På återseende.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: