I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Låångt till frihetens dagar!

Kategori:

Bara tisdagkväll och är redan slut men det kan bero på att jag inte är kry heller.

Har rökt tre cigg på två dagar, då är det fan nåt kraftigt fel. Känner mig avtrubbad hel och hållen.

Fryser och svettas om vartannat.

Men ändå inte tillräckligt sjuk för att ställa in en dags jobb.

Skulle just till att förbereda morgondagens jobb, då kan inte filerna läsas in i min dator. Orden som dök upp har jag Aldrig sett eller hört förut. Typiskt. Slösa bort en timme imorn bitti istället på att ladda dososrna där. Ny prisfil skall hämtas och förhoppningsvis läsas in ordentligt...
Så är det väl alltid med nya grejer. Massa buggar dom inte har tänkt igenom... Morr.

Bara att släppa för supporten är inte öppen nu ändå så. Kan inget annat göra än att vänta... Hatar att inget kunna göra!! Det är nog nåt av de värsta som finns...

Ryggjympa nästa. Sen mer True Blood. Och vila.


Jag drömde om dig i natt. Det har jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Vad vill du? Det finns inget mer att hämta här. Vi är Inte vänner. Jag vill Inte vara din vän.
Kan vara vän med alla på hela jorden, utom med dig. Du vet varför. Vi är inte på samma våglängd. Farväl. Ha ett bra liv.


Om Sam är en varg/hund/varulv då dör jag!! Gissat på det sen första gången jag såg honom. Nåt är han då. Vi får väl se vad.

Jag vill resa nu. Till varma länder. Till solen och havet. Där månen alltid är stor på natten och jag får se miljarder stjärnor. Ge mig en möjlighet, ödet! Vilken dörr ska jag öppna?

Aah, nu minns jag mer! Jag drömde att du kom med tusentals rosa/röda blommor!!!! Tyckte jag om det? Det återstår att se.

Ha det bra, mina kära. Love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: